Pages

Videos

Lart Pour Lart - A Bálteremben

Lart Pour Lart - A Bálteremben


Video Title: Lart Pour Lart - A Bálteremben
Video Duration: 3:49
From: BonFire110
Category: Comedy
a gm 49 galla miklós volt zenekara kozmikus álom című számának l'art pour l'art-féle sajátságos átdolgozása, amely a lila liba c. lemezukon volt hallható. a bálteremben kért fel engem azt hittem, rogton elájulok megáll az ész, egy híres színész És akit felkért, az én vagyok irigykedett a vendégsereg senki sem volt nálam boldogabb táncolt velem a én istenem szőttem a szebbnél-szebb álmokat de kozben olyan izgatott voltam És csak én őriztem nagy komat: hogy mindjárt hányok, lehet, hogy hányok ha ideges a gyomrom, hánynom kell nagy esélyt látok arra, hogy hányok ha marad ez a gyotrő hányinger egy asztalhoz vitt, és ettunk kivit És kagylót, meg tésztát, meg epreket reméltem én, hogy van még remény És egyszer a színész majd megszeret de aztán csendben falfehér lettem És tudtam már, hogy minden elveszett: tudniillik hánytam, ordítva hánytam beleremegett a bálterem szántam és bántam, de mégis hánytam kijon a belem - úgy éreztem s a színész így szólt: holgyem, ez szép volt nekem ez a látvány oly csodás ha ilyet látok, a mennyben járok, nekem ez a legszebb vallomás. kérem, még hányjon kiszony, hányjon maga az a lány, ki kell nekem. régóta várom, hogy egy nő hányjon, ha maga is akarja, elveszem.
Tags: "Most Recent", Lart "lartigue", "lartc", "larten crepsley", "l'artusi nyc", "l'artista", "larters golf course", "larton livery", "larta insute", "lartist", Lart Pour Lart A Bálteremben Humor Hányós Dal Kozmikus álom Lila Liba Abszurd Humor Nagy Natália Dolák-saly Róbert Laár András Galla Miklós


No comments:

Post a Comment